דברו איתנו

שירותי ער"ן ברשת מאפשרים לך לקבל סיוע נפשי ותמיכה רגשית גם באמצעות המילה הכתובה.

מתנדבי ער"ן כאן למענך, בכל ימות השנה, מקשיבים, מכילים ומסייעים לך ברגעי המשבר.

שנייה לפני שמדברים

בשל עומס הפניות ניתן לשוחח איתנו פעם אחת ביום באחד משירותי הסיוע לבחירתך.

בכל אמצעי התמיכה יש להתבטא בצורה תרבותית המכבדת את הזולת, אין להשתמש בביטויים פוגעניים.

לפנייה אנונימית

צ'אט בווטסאפ

מ- 08:00 עד 02:00

צ'אט אונליין

מ- 08:00 עד 02:00

פורום ער"ן

24/7

אימייל

מענה תוך 48 שעות

התקשרו 1201

24/7

דברים שחשוב לדעת

בשל עומס הפניות ניתן לשוחח איתנו פעם אחת ביום באחד משירותי הסיוע לבחירתך.

איך אפשר לדבר איתנו?

עמותת ער"ן מעניקה עזרה ראשונה נפשית מצילה חיים בשיחה בטלפון או דרך המילה הכתובה, און ליין. הפניות כולן אנונימיות.

אפשר לפנות אלינו בטלפון, בצ'אט, בווטסאפ, במייל, בפורום של ער"ן ובמסרוני SMS. מתנדבי ומתנדבות ער"ן כאן בכל ימות השנה, מקשיבים, מכילים ומסייעים ברגעי משבר.

שירותי ער"ן גם כוללים קווי סיוע ייעודיים לחיילות, חיילים ובני משפחותיהם, להורים אחרי לידה, לניצולי שואה, לעולים חדשים וקו סיוע בשפה הערבית.

שירותי ער"ן ברשת מאפשרים לך לקבל סיוע נפשי ותמיכה רגשית ללא עלות, ממתנדבים/ות באמצעות המילה הכתובה.

שעות פעילות הצ'אט הווטסאפ וה-sms – מהשעה 08:00 עד חצות, 365 ימים בשנה.

האנונימיות בער"ן היא עיקרון בסיסי, אנחנו לא עושים שימוש חיצוני בפרטים שלך, למעט מקרים של סכנת חיים או פגיעה בקטינים וחסרי ישע. במקרים כאלה חלה עלינו חובת דיווח לגורמי עזרה ע"פ חוק.

בשירות הווטסאפ מספר הטלפון שלך גלוי, אין באפשרותנו לראות את תמונת הפרופיל שלך. ניתן לבחור כינוי חדש בכל שיחה.

אנו שומרים גם על אנונימיות המתנדבים/ות ולכן לא ניתן לקבל פרטים אישים, או מועדי תורנות.

בער"ן אפשר לדבר על כל מה ש"יושב" על הלב. עניינים קטנים ומצוקות גדולות.

בכל אמצעי התמיכה יש להתבטא בצורה תרבותית המכבדת את הזולת, אין להשתמש בביטויים פוגעניים.

מתנדבי ער"ן גברים ונשים מטווח גילאים רחב בני 25 ומעלה, באים מרקע מקצועי מגוון, בעלי אוזן קשובה, לב פתוח ונכונות לסייע לכל אדם בכל מצוקה של הנפש.

המתנדבים עוברים הליכי מיון קפדניים והכשרה ממושכת המקנה להם מיומנות להגשת עזרה ראשונה נפשית בטלפון או באינטרנט.

השיחה אינה מהווה תחליף לטיפול מקצועי.

רוב השיחות אורכות כ-30 דק'… פחות או יותר.

אנחנו קשובים/ות אליך ומשתדלים להתחשב בצרכים שלך.

גם בשעות הפעילות לפעמים צריך להמתין קצת. לעתים יש עומס רב של פניות. המתנדבים/ות שלנו עונים בסבלנות רבה לכל אחד ואחת. וגם תורך יגיע.

אם ההמתנה מתארכת ניתן לפנות גם לתמיכה באמצעות הטלפון 1201, או לשירות המייל שלנו.

כן, ניתן לחזור אלינו פעם ביום באחד מאמצעי התמיכה.

בכל פעם תדברו עם מתנדבים/ות אחרים/ות.

אנחנו לא מוציאים מידע מהמערכת שלנו, והוא נשמר רק לצורכי שיפור שירות, הכשרה וסטטיסטיקה.

בזמן השיחה ניתן לשלוח את השיחה ישירות למייל האישי שלך.

לעזרה נוספת

לקהילות שלנו

בנוסף לקווי הסיוע הכלליים מפעילה עמותת ער"ן קווי סיוע ותמיכה לקהילות ולאוכלוסיות שונות ומגוונות בחברה הישראלית

מרכז הידע

מידע, כלים וטיפים במגוון נושאים. תכנים שיכולים לסייע לנו להבין, להתמודד ולחזק את עצמנו ברגעים מאתגרים של קושי או שאלה

הפלייליסט של ער״ן

שירים לכל מצב רוח
מוזמנות ומוזמנים להקשיב