עב | EN | العربية
מתוך כלל הפניות
27.2% מהפניות עסקו בכאב נפשי, דיכאון, מצוקה נפשית חריפה
23% מהפניות עסקו בבדידות
21% מהפניות עסקו בחרדה, טראומה ואובדן
18.6% מהפניות עסקו ביחסים בינאישיים (זוגיות, הורות, יחסים חברתיים
ניצולי שואה – 17,150 פניות
במהלך 2023 חלה עלייה של 40% בפניה לקו הייעודי לסיוע נפשי לניצולי שואה ובני משפחתם
עולים ותושבים חוזרים – 4,060 כמחצית מהן התקבלו במהלך חרבות ברזל (אוקטובר-דצמבר 23)
המוקד לסיוע נפשי לעולים ותושבים חוזרים – שירות מיוחד של משרד העלייה והקליטה בשיתוף עמותת ער"ן
הושק בינואר 2023 ונותן מענה בטלפון ובצ'אט ב-5 שפות: אנגלית, צרפתית, רוסית, אמהרית וספרדית.
60% מהפניות עסקו במצב הבטחוני
20% מהפניות עסקו בדכאון, חרדה ומצוקה נפשית חריפה
10% מהפניות עסקו בבדידות וקשיים במערכות יחסים
שירות תמיכה לאימהות ואבות אחרי לידה – 4,120 פניות החל ממאי 23
השירות הייעודי המיוחד הושק במאי 2023 בתמיכת חברת מטרנה.
30% מהפניות היו של גברים
מעל ל-40% מהפניות היו של הורים בגילי 25-35
30% מהפניות של הורים עד גיל 24
הסיבה השכיחה ביותר לפנייה היא דיכאון ומצוקה נפשית אחרי לידה
כלי נגישות