העלייה לישראל היא מורכבת ובעת מצבי חירום חשוב לשמור על חוסן נפשי, על כן חשוב לנו שתדעו שאתן/ם לא לבד.
משרד העלייה והקליטה מודע לקשיים הרבים וללחצים הנפשיים המתלווים לתהליך העלייה וההתאקלמות בישראל והתמודדות עם מצבי חירום וחרדה.
שירותי הסיוע של משרד העלייה והקליטה מופעל באמצעות עמותת ער"ן כדי להעניק תמיכה רגשית וסיוע נפשי מקצועי לעולים ותושבים חוזרים.
השירות אנונימי ומיידי וניתן במגוון שפות – רוסית, אמהרית, אנגלית, צרפתית וספרדית. כדי שתוכלו להביע בשפה שלכם את הקשיים שבהם אתם נתקלים, המצוקות והחששות כדי להקל על הנפש.
השירות מופעל בימים א'- ה'
בין השעות 12:00 – 21:00
שירות צבאי, ובפרט בתקופות לחימה, טומן בחובו אתגרים רגשיים רבים עבור הורים. תחושות שלדאגה ופחד הן טבעיות, ומתעצמות לאור המרחק...
י', עולה חדשה בשנות השלושים לחייה, פנתה לער"ן באמצעות הצ'אט בשפה הרוסית. היא שיתפה בריב קשה שחוותה לפני חצי שעה...
"אל תשליכני לעת זקנה, ככלות כוחי אל תעזבני" – כך נאמר בפסוק המשקף את החשש האנושי מפני הבדידות והנטישה בימי...
שירות סיוע נפשי מקצועי ותמיכה רגשית לעולים ותושבים חוזרים של משרד העלייה והקליטה באמצעות עמותת ער"ן
יצירת קשר
טלפון: 076-8844400
דואר: ת.ד. 7137 נתניה 4217002
דוא"ל: eran1201@eran.org.il
מוקד תרומות: 1-700-70-1201